Tivoli A/S og Danske Spil A/S indgår partnerskab

Tivoli A/S og Danske Spil A/S har indgået partnerskab om Tivoli Casino pr. 1. september 2019. Det betyder, at Danske Licens Spil A/S fra den dato overtager aktiviteterne hos Tivoli Casino.

Som gæst hos Tivoli Casino vil du ikke opleve større ændringer, og vi vil selvfølgelig stadig gøre vores bedste for, at du får en god spiloplevelse. Nedenfor har vi samlet en række spørgsmål og svar i forbindelse med partnerskabet. Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte kundeservice på kontakt@tivolicasino.dk


Generelt

Hvorfor har I indgået partnerskabet?
Tivoli Casino har været en vigtig del af Tivoli siden starten i 2012. Men hvis vi skal blive ved med at kunne give vores spillere magiske spilleoplevelser, er tiden inde til et gearskifte. Danske Spil har et stort markedskendskab og stærke tekniske kompetencer, der kan drive den proces. Samtidig var det vigtigt for Tivoli at finde en samarbejdspartner, hvis værdier flugter med vores, og det har vi fundet i Danske Spil.

Hvad sker der med tivolicasino.dk?
Du vil fortsat kunne benytte dig af tivolicasino.dk som stedet, hvor du finder magiske spiloplevelser. Det inkluderer også vores særlige Tivoli-spil.

Kan jeg stadig spille Tivoli-spil?
Ja, du vil fortsat kunne spille vores eksklusive spil Tivoli Bonanza og Tivolituren.

Hvad sker der med mine favoritspil?
Du kan spille dine favoritspil, lige der hvor du plejer. Hos Tivoli Casino. Din spiloplevelse forbliver den samme som hidtil.

Vil udbetalingsprocenten være den samme?
Ja, udbetalingsprocenten vil være den samme som vanligt. Du vil ikke opleve negative konsekvenser som følge af partnerskabet.


Spilkonto

Hvad betyder partnerskabet for mig?
Du vil umiddelbart ikke mærke den store forskel. Du vil kunne logge ind som vanligt, spille dine favoritspil og benytte dig af vores kampagnetilbud. Partnerskabet betyder, at vi vil være i stand til at levere endnu flere spændende features, forbedringer og nye spil fremover. For fortsat at kunne spille hos Tivoli Casino, skal du acceptere vores nye vilkår, herunder at Danske Licens Spil overtager dit kundeforhold.

Jeg har også en spilkonto hos Danske Spil. Hvad betyder det for mig?
Det har ingen betydning, at du også har en spilkonto hos Danske Spil. Dine spilkontoer hos Danske Spil og hos Tivoli Casino er fuldstændig uafhængige af hinanden. Du vil derfor stadig kunne logge ind hos Tivoli Casino som hidtil.

Hvad sker der med min spilkonto?
Der sker ikke noget med din spilkonto. Tivoli Casino fortsætter, som du kender det i dag. Men for fortsat at kunne spille hos Tivoli Casino, skal du acceptere vores nye vilkår, herunder at Danske Licens Spil overtager dit kundeforhold.

Vil jeg fortsat kunne bruge mit nuværende brugernavn og password?
Ja, du vil kunne bruge samme brugernavn og password, som det er tilfældet i dag.

Hvad sker der med mit indestående?
Hvis du ikke ønsker at overdrage din spilkonto til Danske Spil, sørger vi for at lukke den og udbetale eventuelt indestående til din NemKonto, såfremt der ikke er brud på betingelser og vilkår.

Mister jeg mine penge den 1. september?
Nej, du mister ikke dine penge. Hvis du fortsat vil spille hos Tivoli Casino, skal du blot acceptere vores nye vilkår for at spille videre som hidtil. Hvis du ikke har accepteret de nye vilkår, udbetaler vi eventuelt indestående til din NemKonto, såfremt der ikke er brud på betingelser og vilkår.

Hvordan lukker jeg min konto?
Hvis du ønsker at lukke din konto hos Tivoli Casino, eller har spørgsmål, kan du kontakte kundeservice på kontakt@tivolicasino.dk. Hvis du ikke godkender de opdaterede vilkår for spil, vil et eventuelt indestående på din konto blive overført til din NemKonto, såfremt der ikke er brud på betingelser og vilkår.

KUNDESERVICE
Kundeservice Åbningstider

Her ser du vores åbningstider:

Hverdage: 9:00 - 21:00 
Weekend: lukket 
Helligdage: 10:00 - 18:00

Live Chat åbningstider:
Hverdage: 13:00 - 20:00
Weekend: lukket
Helligdage: 13:00 - 17:00