Spørgsmål og Svar

Her kan du finde svar på mange af de spørgsmål, vi ofte modtager i Tivoli Casino Kundeservice. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os ved at klikke her.

  1. Jeg er ikke sikker på, om jeg allerede har en konto – hvad skal jeg gøre?
    Hvis du er i tvivl, kan du kontakte os via e-mail, hvor du skal du oplyse dit fulde navn, din adresse samt den e-mailadresse du har registreret på din spilkonto. Så kan vi kontrollere, om du allerede har en spilkonto hos os. Det kun er muligt at oprette én spilkonto pr. CPR-nummer.

  2. Kan jeg spille for sjov på TivoliCasino.dk?
    Ja, du kan spille for sjov i alle vores spilkategorier, undtagen i vores Live Casino, hvor man skal logge ind og spille for penge. Vælg ’spil for sjov’, når du åbner en spilleautomat, jackpotspil eller et bordspil. Du behøver ikke, at have en spilkonto, for at spille for sjov.

  3. Hvordan åbner jeg en spilkonto på TivoliCasino.dk?
    Øverst til højre på vores side er der en knappen ’Opret Konto’. Klik her og følg registreringsprocessen. Du skal indtaste dine personlige oplysninger inklusiv dit CPR nummer, og vælge et sikkerhedsspørgsmål. For at fuldføre registreringsprocessen skal du anvende dit NemID.

  4. Hvorfor skal min konto verificeres?
    Hvis vi ikke kan bekræfte din konto på baggrund af de personlige oplysninger, du har indtastet efter 30 dage, er vi forpligtet til at lukke spilkontoen. Dette er et krav i Spillelovgivningen. Sørg for at udfylde dine oplysninger sandfærdigt og korrekt og husk på, at det du indtaster, skal stemme overens med dine CPR informationer.

  5. Hvad er ’Vilkår og Betingelser’ for min TivoliCasino.dk spilkonto?
    Når du åbner en spilkonto hos os, skal du acceptere vores Vilkår og Betingelser for at gøre brug af vores produkter på TivoliCasino.dk. Du bekræfter dit samtykke af vores Vilkår og Betingelser hver gang du logger ind. Hvis du ikke accepterer disse, eller eventuelle ændringer eller tilføjelser heraf, vil du ikke kunne åbne en spilkonto eller logge ind.

  6. Må jeg åbne en TivoliCasino.dk spilkonto på vegne af en anden person?
    Nej, det er ikke tilladt at åbne en spilkonto for en anden. En spilkonto er personlig, og må derfor kun benyttes af kontoindehaver. Derudover er det kun tilladt, at anvende betalingsmetoder i eget navn.

  7. Jeg har glemt min adgangskode til mobilen. Hvad gør jeg?
    Klik på ’Glemt adgangskode’ på din mobile enhed ved log ind. Her skal du angive dit Brugernavn og den e-mailadresse, du har registreret på din spilkonto. Kort efter vil du modtage en e-mail med et link, der kan nulstille din adgangskode. Husk at din nye adgangskode skal være mellem 6 og 30 tegn lang.

  8. Jeg har glemt mit brugernavn til mobilen. Hvad gør jeg?
    I dette tilfælde beder vi dig logge ind på din spilkonto med NemID fra en computer, for at få dit brugernavn oplyst. Dit brugernavn står oppe i venstre hjørne af skærmen, når du er logget ind på din spilkonto.

  9. Hvad er kampagner og nyhedsbreve?
    På TivoliCasino.dk findes der flere forskellige kampagner. Vi tilbyder bl.a. en Velkomstbonus samt gratis chancer ved oprettelse. Udover disse kampagner sender vi jævnligt tilbud ud til dem af vores brugere, som har sagt ’ja tak’ til at modtage Nyhedsmails fra os.
    Du kan tilmelde eller afmelde dig til vores Nyhedsmails under ’Min konto’ – ’ Personlige informationer’.

  10. Hvad er gennemspilningskrav?
    Gennemspilningskrav er en betegnelse for, hvor mange gange en bonus skal ’gennemspilles’ for at du efterfølgende kan få udbetalt gevinster. Alle vores overførselsbonusser har et gennemspilningskrav på 40. Dette betyder, at bonussen ikke kan udbetales før at den er gennemspillet 40 gange. Hvis du accepterer en overførselsbonus eller velkomstbonus, accepterer du samtidig et gennemspilningskrav på 40. De forskellige spiltyper bidrager forskelligt til gennemspilningskravet af velkomstbonussen. Se nedenstående tabel for, hvordan det udregnes:

    - Spilleautomater 1 (100%)
    - Roulette 0.5 (50%)
    - Video Poker 0.05 (5%)
    - Black Jack 0.05 (5%)
    - Baccarat 0.00 (0%)

    Hvis du f.eks. modtager en velkomstbonus på 100 kr. og spiller på en af vores spilleautomater, der bidrager med 1 mod gennemspilningskravet, bruges følgende udregning: 40 x 100 = 4.000. Du skal altså gennemspille 4.000 kr. før gennemspilningskravet er indfriet.
    Under den enkelte bonuskampagne finder du de præcise regler for, hvad der kræves, før du kan få udbetalt din bonus.

  11. Hvor kan jeg se hvor meget jeg mangler at gennemspille?
    Beløbet, du mangler at gennemspille, står under ’Min Konto' - 'Konto oversigt' – ’Bonus – gennemspilningskrav’.

  12. Kan jeg annullere en bonus fra min spilkonto?
    Ja, du kan godt annullere en bonus, men du skal være opmærksom på, at bonusbeløbet og gevinster vundet mens bonussen var aktiv, fratrækkes din kontosaldo. For at gøre dette, skal du kontakte Kundeservice.

  13. Jeg har ikke modtaget mine 25 gratis chancer på Tivoli Bonanza. Hvorfor og hvad gør jeg?
    Dine 25 gratis chancer ligger klar på din spilkonto. Log ind med NemID og åben spillet for rigtige penge. Når spillet starter, vil du se dine 25 gratis chancer. Hvis der mod forventning ikke ligger 25 gratis chancer til dig, skal du kontakte vores Kundeservice, så chancerne manuelt kan blive tilføjet til din spilkonto. Bemærk venligst at tilbuddet om de 25 gratis chancer gælder maks. 1 pr. husstand.

  14. Hvilke programmer skal jeg have installeret for at kunne spille på TivoliCasino.dk?
    For at få den bedste oplevelse af TivoliCasino.dk grafiske elementer og spil, er det vigtigt, at du har de rette programmer installeret.

    Her finder du den seneste version af Adobe Flash: Klik her
    Du skal også have en opdateret version af Java, som du finder her: Klik her
    Til sidst anbefaler vi, at du benytter Google Chrome som din web browser: Klik her

    Det er dog også muligt at benytte følgende browsere:
    - Mozilla Firefox
    - Internet Explorer fra version 9 og frem
    - Safari

  15. Er spillene tilfældige og retfærdige?
    Tivoli Casino har et samarbejde med fem spilleverandører – Netent, NYX, Microgaming, Evolution Gaming og Play ’N GO. Alle vores leverandører er underlagt de krav og regler den danske Spillemyndighed pålægger leverandører til virksomheder, der udbyder spil i Danmark. Alle vores spil og de udfald, som opstår, når du spiller, er produceret gennem en kombination af spillets regler og vores tilfældige-tal-generator, som er testet og godkendt af Spillemyndigheden. Vores licens til onlinespil er ligeledes udstedt af Spillemyndigheden, som er SKATS myndighed til regulering og udstedelse af licenser til spilleindustrien i Danmark. Som en del af vores licens kræves der både bilag om vores spilopsætning samt løbende adgang til vores systemer for Spillemyndigheden. Vi har påvist, at alle vores spil genererer tilfældige resultater, og vores licens er netop et udtryk for, at vores spil er i overensstemmelse med de gældende regler.

  16. Hvad er tilbagebetalingsprocenten på TivoliCasino.dks spilleautomater?
    Statistisk tilbagebetaler vi som forventet over 95 % af det, som bliver satset. Det kan dog variere fra spil til spil, hvorfor vi anbefaler at tjekke spillets regler og informationer, hvor det oftest står beskrevet.

  17. Hvad gør jeg, hvis jeg mister forbindelsen midt i et spil?
    Du skal blot logge ind på din spilkonto igen og genåbne spillet. Hvis dit spil bliver afbrudt på grund af forbindelsesproblemer, vil du automatisk blive ført tilbage til nøjagtig den samme position, næste gang du åbner spillet. Hvis du fortsat har problemer, er du velkommen til at kontakte Kundeservice.

  18. Hvordan foretager jeg en udbetaling?
    For at foretage en udbetaling skal du gøre følgende: Log ind med NemID. Gå til ’Min Konto’ - ’Udbetaling’. Indtast det beløb, du ønsker at udbetale (minimum 100 kr.). Udfyld ’Registreringsnummer’ og ’Kontonummer’ samt ’Modtagernavn’. Klik herefter ’Udfør’. Afhængig af hvilket pengeinstitut, du bruger, kan det tage alt fra 1 til 3 hverdage, før pengene er på din konto. Bemærk, Tivoli Casino har ikke adgang til information om din udbetaling, så snart den er sendt afsted fra vores system.
    Det kan i sjældne tilfælde ske, at din udbetaling bliver udvalgt i en rutinemæssig stikprøvekontrol, som kan tage op til 4 hverdage. Skulle dette ske, vil vi kontakte dig via e-mail.

  19. Den melder fejl når jeg forsøger at udbetale. Hvad gør jeg?
    Hvis du har en aktiv bonus, kan du ikke udbetale fra din spilkonto. Du kan se om du har en aktiv bonus på ’Min Konto’ – ’Konto Oversigt’ – ’Bonus’. Hvis du ikke har en aktiv bonus, skal du kontakte Kundeservice.

  20. Der står Danske Bank, når jeg udbetaler, men jeg har en anden bank?
    Når du anmoder om en udbetaling og indtaster din banks registreringsnummer, vil dine penge automatisk blive sendt til din bank. Da vi benytter Danske Bank som betalingspartner, vil der stå 'DanskeBank' ved din udbetaling under 'Mine Transaktioner'. Dette betyder blot, at din udbetaling er sendt gennem Danske Bank.

  21. Mit kontonummer er kun 7 cifre. Hvad gør jeg?
    Et kontonummer består altid af 10 cifre. Hvis dit kontonummer har færre end 10 cifre, vil du typisk skulle fylde op med nuller (0'er) foran. Hvis dit kontonummer har flere end 10 cifre, vil de første 4 typisk være din banks registreringsnummer. For nøjagtig information om dine bankdetaljer, beder vi dig venligst om at kontakte din bank direkte.

  22. Hvordan lukker jeg min spilkonto?
    For at lukke din spilkonto, skal du kontakte Kundeservice.

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål, ideer eller forslag kan du kontakte os

Kundeservice Åbningstider

Her ser du vores åbningstider:

Hverdage: 9.00 - 21.00
Weekend: 10.00 - 18.00
Helligdage: 10.00 - 18.00

Chat åbningstider:
Hverdage: 12:00-20:00
Weekend: 13:00-17:00
Helligdage: 13:00-17:00