Spørgsmål og Svar

INDHOLD

  1. Indbetalinger
  2. Udbetalinger
  3. Bonus
  4. Spilkonto
  5. Teknik
  6. Ansvarligt spil
  7. Nyhedsbreve



1. Indbetalinger

1.1. Kan jeg bruge en andens betalingskort?

Det er ikke tilladt at bruge en andens personlige betalingskort.
Din spilkonto er personlig, og det er derfor kun tilladt at lave indbetalinger med dit eget betalingskort.

1.2. Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Du kan indbetale med følgende korttyper:
- Visa
- Dankort
- MasterCard

[Tilbage til toppen]

2. Udbetalinger

Alle udbetalinger hos Tivoli Casino bliver overført til din NemKonto.

Du kan anmode om at få overført et beløb fra spilkontoen til en anden konto end din NemKonto. I så fald skal du kontakte Kundeservice direkte, og du vil være underlagt udvidede dokumentationskrav. Vær opmærksom på, at der kan opkræves et håndteringsgebyr på 50 kr.

2.1. Hvordan laver jeg en udbetaling?

Du trykker på “Min konto” - “Udbetaling” og følger trinene.
På mobil enhed trykker du på “Menu” i øverste venstre hjørne og scroller ned i bunden til “Min konto”. Herefter vælger du “Udbetaling” og følger trinene.

2.2. Hvor lang tid tager en udbetaling?

En udbetaling bliver altid behandlet den næstkommende bankdag fra det tidspunkt, du anmoder om den.
Det tager normalt 1-2 bankdage, før du modtager pengene på din bankkonto. Vær opmærksom på, at der kan forekomme længere behandlingstid, f.eks. hvis vi anmoder dig om dokumentation.

2.3. Kan jeg annullere min udbetaling?

Ja, du kan annullere din udbetaling under “Min konto” - “Transaktioner” - “Ventende udbetalinger”. Når du trykker på “Annuller”, vil pengene blive sat tilbage på din spilkonto med det samme.

2.4. Jeg har problemer med udbetaling?

Hvis du ikke kan lave en udbetaling, vil du normalt modtage en fejlbesked, når du prøver at lave udbetalingen.
Det kan f.eks. være fordi du har en aktiv bonus eller fordi din spilkonto endnu ikke er verificeret korrekt. Hvis sidstnævnte er tilfældet, skal du kontakte vores Kundeservice her.

[Tilbage til toppen]

3. Bonus

3.1. Hvordan bruger jeg en bonuskode?

Når du har fået en bonuskode, skal du blot skrive den i “Bonuskode” feltet under “Min konto” - “Indbetaling”.

3.2. Hvor kan jeg se mit resterende gennemspilskrav?

Du kan se beløbet, du mangler at gennemspille under “Min konto” - “Kontooversigt” - “Bonus - gennemspilskrav”.

[Tilbage til toppen]

4. Spilkonto

4.1. Hvordan opretter jeg en spilkonto?

For at oprette en spilkonto hos Tivoli Casino, skal du være minimum 18 år, bosat i Danmark og have NemID.

Du opretter en spilkonto ved at gå til forsiden af www.tivolicasino.dk og trykke på den blå knap i toppen; “Opret konto”. Herefter skal du blot følge trinene. Bemærk, at det kun er muligt at have én spilkonto pr. cpr-nummer.

4.2. Hvordan lukker jeg min spilkonto?

Du kan lukke din spilkonto permanent ved at skrive til vores Kundeservice her.

Du kan også vælge at selvudelukke dig i 24 timer, 1 måned eller 3 måneder. Dette gør du under “Min konto” - “Selvudelukkelse”.

[Tilbage til toppen]

5. Teknik

5.1. Jeg kan ikke åbne et spil?

Hvis du ikke kan åbne dit spil, kan du prøve følgende:
- Slet dine cookies og midlertidige internetfiler i din browser
- Brug “Google Chrome” som webbrowser
- Opdater Adobe Flash og Java

5.2. Jeg er blevet smidt ud af mit spil, hvad gør jeg?

Hvis du er blevet smidt af midt i et spil, skal du blot prøve at gå ind i spillet igen. Hvis dette ikke virker, anbefaler vi, at du prøver at slette dine cookies og midlertidige internetfiler i din browser og derefter logger ind og åbner spillet igen.

[Tilbage til toppen]

6. Ansvarligt spil

6.1. Hvordan selvudelukker jeg mig selv?

Du kan vælge at selvudelukke dig i 24 timer, 1 måned eller 3 måneder. Dette gør du under “Min konto” - “Selvudelukkelse”.

Efter den valgte selvudelukkelsesperiode vil din spilkonto automatisk blive låst op.

6.2. Hvordan sætter jeg grænser for mit spil?

Du kan sætte beløbsgrænser for dit spil. Dette gør du under “Min konto” - “Beløbsgrænse”. Få mere info her.

[Tilbage til toppen]

7. Nyhedsbreve

7.1. Hvordan til/afmelder jeg mig jeres nyhedsbreve?

Du kan se, om du er tilmeldt under “Min konto” - “Profil”. Her kan du både til- eller afmelde dig vores nyhedsbrev ved at krydse af i feltet og trykke ‘Vælg’.

7.2. Jeg er tilmeldt, men modtager ikke nyhedsbreve?

Hvis du kan se, at du er tilmeldt vores nyhedsbreve, kan der være to årsager til, at du ikke modtager dem:
- Tjek om vores e-mails ender i dit SPAM filter
- Tjek om din e-mail er korrekt

[Tilbage til toppen]



Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så kan du kontakte vores Kundeservice her.

KUNDESERVICE
Kundeservice Åbningstider

Her ser du vores åbningstider:

Hverdage: 9:00 - 21:00 
Weekend: lukket 
Helligdage: 10:00 - 18:00

Live Chat åbningstider:
Hverdage: 13:00 - 20:00
Weekend: lukket
Helligdage: 13:00 - 17:00