Ansvarlighed

Tivoli-navnet forpligter

At spille på casino er en spændende form for underholdning, og hos TivoliCasino.dk vil vi gerne have, at vores kunder bliver underholdt med os. Vi går meget op i kundetilfredshed og i at yde en effektiv og sikker service, som selvfølgelig overholder gældende lovgivning.

Alder og myndighed

Kun myndige personer over 18 år har lov til at spille onlinekasino.

Adgang til kundedata

Som spiller hos os kan du let få adgang til dine tidligere transaktioner, udbetalinger og indbetalinger/overførsler. En spillers konto kan altid ses på 'Min Konto'-siden hos TivoliCasino.dk (herunder indsatser, gevinster og tab), ind- og udbetalinger og øvrige transaktioner i tilknytning hertil. Oplysningerne vil være tilgængelige i mindst 90 dage.

Daglige, ugentlige og månedlige regulering af indskud

TivoliCasino.dk opfordrer alle spillere til at angive maksimumbeløb på spilkontoen på daglig, ugentlig eller månedlig basis. Beløbene kan revideres til enhver tid, men enhver forhøjelse træder først i kraft 24 timer efter anmodningen. TivoliCasino.dk kundeservice hjælper med mere information om dette, men kan ikke ændre de beløb, som du selv har sat.

Har du brug for at køle af?

Vi tilbyder en række afkølingsmuligheder, fra 24 timer til 3 måneders cool-off. Du kan selv aktivere en Cool-off periode på op til 3 måneder under ”Min konto” – ”Selvudelukkelse”. Herunder vælger du den ønskede periode for Cool-off og herefter ”Vælg” – ”Bekræft”. Hvis du ønsker selvudelukkelse i mere end 3 måneder, kan du kontakte vores kundeservice ved at klikke her, så vil vi igangsætte den ønskede cool-off periode.

Hvis du har meldt cool-off hos TivoliCasino.dk, er det ikke muligt at genåbne spilkontoen under cool-off perioden. Efter cool-off perioden kan du igen logge ind på din spilkonto og spille.

Hvis du ønsker at udelukke dig selv fra spil på alle danske spilsites, kan du besøge ROFUS. Forkortelsen står for Register Over Frivillig Udelukket Spillere, og er Spillemyndighedens service, som udelukker dig fra at kunne spille online. Vi anbefaler brug af ROFUS, hvis du har kontrolproblemer med spil online. Du kan udelukke dig selv midlertidigt eller permanent.

Ved brug af ROFUS skal du give udtrykkeligt samtykke til optagelsen i registret. Hvis du er blevet optaget i registret for selvudelukkede personer som endeligt udelukket, kan du til enhver tid, dog tidligst et år efter optagelsen i registret, anmode Spillemyndigheden om at blive slettet fra registret.

Bemærk, at vi ikke ønsker at sende dig nyhedsbreve, mens du er udelukket, men vi modtager ikke information om din udelukkelse via ROFUS og kan derfor ikke fjerne dig fra vores e-mail database. Hvis du gerne vil undgå at blive kontaktet under din udelukkelse, så kontakt vores kundeservice ved at klikke her.

Når du har valgt at udelukke dig fra spil i mere end syv dage direkte på TivoliCasino.dk, vil du ikke modtage nyhedsbreve i den periode, du er udelukket.

Vores kundeservice kan guide dig

Vores medarbejdere i kundeservice modtager træning/information om spilleproblemer. Har du problemer med at kontrollere dit spil anbefaler vi dog, at du udelukker dig via Registeret Over Frivilligt Udelukkede Spillere, ROFUS, og søger professionel hjælp.

ROFUS:

https://rofusweb.spillemyndigheden.dk/

Kontrol

Mens de fleste spiller med beløb de har til rådighed, så kan spil blive et problem for andre. Det kan måske hjælpe med at holde kontrol, hvis du husker på følgende:
- Spil skal være underholdende og ikke anses som en måde at tjene penge på
- Undgå at indhente tab
- Spil kun, når du har råd til at tabe
- Hold styr på, hvor lang tid du spiller, og hvor meget du spiller for

Vil du tjekke, om dine spillevaner har taget overhånd eller en bekendt til dig har problemer med spil, så kan følgende spørgsmål måske hjælpe dig:

  • Når du spiller og ikke vinder, føler du dig fortabt og har lyst til at spille hurtigst muligt igen?
  • Spiller du til din konto er tom?
  • Bliver du af venner, kollegaer eller familie kritiseret for at bruge for meget tid på at spille?
  • Har du nogensinde dækket over eller løjet om den mængde tid, du bruger på at spille?
  • Bliver du hjemme fra uddannelse, arbejde eller sociale events for at spille?
  • Har du mistet interessen for venner og familie til fordel for at spille?
  • Har du oplevet eller oplever du ofte, at du skal prøve at vinde tab tilbage så hurtigt som muligt?
  • Har du svært ved at omgås venner, familie og kollegaer uden skænderier og frustrationer forårsaget af dit spil?
  • Føler du dig deprimeret og går i selvmordstanker på grund af dit spilleproblem?

Jo flere spørgsmål du kan svare 'ja' til, jo større er sandsynligheden for, at du har et seriøst spilleproblem, og du bør søge råd og vejledning.

MITSPIL - Spillemyndighedens App

I Spillemyndighedens app MitSpil kan du bl.a. tage en test og se, om du har et balanceret spilforbrug eller måske er på vej til at udvikle spilafhængighed. Der er også direkte link til Spillemyndighedens Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere (ROFUS), hvor du kan udelukke dig fra online-spil. Desuden indeholder appen en funktion, der hurtigt viser, hvilke behandlingssteder, der er tættest på, hvor du befinder sig.

Klik her for at komme til siden, hvor du kan downloade app’en.

Råd og vejledning

Hvis du har brug for at snakke med nogen omkring problemer med spil, kan du kontakte:

Center for Ludomani:

http://ludomani.dk/

Mulig uautoriseret brug af din konto?

Du kan gennemgå din aktivitet under "Min Konto" i "Mine Transaktioner" sektionen. Har du bemærket mulig uautoriseret brug eller aktivitet af din konto (såsom transaktioner, indsatser eller ændringer i dine personlige data, som du ikke selv har foretaget) skal det undersøges i samarbejde med TivoliCasino.dk. Dette kan dette være et tegn på uautoriseret brug af din konto. For flere oplysninger eller for at rapporterer din mistanke, bedes du kontakte vores kundeservice øjeblikkeligt ved at klikke her. Vi vil så gennemse sagen sammen med dig.

Her kan du få hjælp og vejledning

Hvis du har brug for at snakke med nogen omkring problemer med spil, kan du kontakte:


Center for Ludomani

Kan kontaktes på følgende telefonnummer: 70 11 18 10
Telefonerne er åbne mandag til onsdag 8:30-15:30, torsdag 8:30-17:00 og fredag 9:00-12:00.

Læs mere her

ROFUS

ROFUS er Spillemyndighedens Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere. I ROFUS kan du frivilligt registrere dig med NemID, hvis du ønsker at udelukke dig midlertidigt eller endeligt fra at kunne spille i Danmark.

Læs mere her